Verkkokaupan toimitusehdot


Voimassa 21.04.2017 alkaen. Tilaamalla hyväksyt ehdot.

Tilatessa laskulla tai osamaksulla

Laskulla tai osamaksulla tilatessa hyväksyt Walleyn Yleiset Lasku - Ja Tililuottoehdot sekä Vakiomuotoiset Eurooppalaiset Kuluttajaluottotiedot.

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Jenine y-tunnus 2381931-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta HTTPS_SERVER ostoskorin kautta. Ennen kuin tilaat tuotteita, sinun täytyy kirjautua käyttäjäksi ja tilatessasi täyttää rekisteröintilomake eli nimi-, yhteys- ja laskutustietosi.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tarvittaessa:
• tilausnumeron
• laskun loppusumman
• tilatut tuotteet
• maksutavan
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit myös tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Walley lasku / osamaksu, Paypal, postiennakko, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia, Nooa, POPpankit, Säästöpankit, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Verkossa Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Jenine toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, jolloin koko toimitusaika tuotteille on vain 1-2 vuorokautta.


Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut ovat ilmaiset yli %s tilauksiin, mikäli valitset postipaketin ja muutoin 4,90€. Express -paketin hinta on 6,90€ ja Smartpost-tilaus 4,90€. Toimitamme tilaukset pakettina, Express -pakettina, Postin Pakettiautomaattiin, kirjeenä tai maksikirjeenä. Paketteja voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista maksuista ja kuljetustavoista saat Postin sivuilta.

Voit myös noutaa tai tulla shoppailemaan varastonmyymäläämme Tampereelle.

Palautusehdot
Asiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä palautuksen mukaan huolella täytetty palautuslomake. Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on 4.90 €, mutta kuitenkin valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä 0 €. Mikäli tilasit laskulla, lisää tämä summa laskun loppusummaan.

Palauttaessa on käytettävä Itellan valmiiksi maksettua asiakaspalautuspalvelua - emme hyvitä asiakkaalle muista toimitustavoista koituneita palautuskuluja! Emme vastaanota palautuksia jotka on lähetetty yli 30 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, tai tuotteet hyvitetään laskultasi.

Muista ottaa asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

Palautusosoite
Jenine
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi yhteydenottolomakkeella tästä tai soittamalla asiakaspalvelunumeroon +358408280202.


Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Jenine käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin, sekä oikeuden sulkea asiakastilin, ja perua tai purkaa kaupat ilman eri syytä. Kaupan peruminen tai palauttaminen ei koskaan kuitenkaan aiheuta taloudellisia kuluja kuluttajalle mikäli Suomen kuluttajasuojalain mukaiset ehdot täyttyvät. Vahingonkorvaustapauksessa pidätämme oikeuden korvata tuotteet korkeintaan täydestä hinnasta postituskuluineen, mutta hyvänä asiakaspalveluna saatamme hyvittää enemmänkin.

Mikäli et itse pääse noutamaan tilaustasi postista, voit allekirjoittaa valtakirjan luotetavalle henkilölle, joka voi henkilöllisyystodistuksella noutaa postista pakettisi. Mikäli ilmoitat asiakaspalveluumme, pystymme myös pidentämään paketin nouto-aikaa, jotta ehdit hakemaan pakettisi.
Ilmoitathan meille, jos et ole aikeissa noutaa lähetystäsi. Ilman etukäteisilmoitusta noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme kuljetusmaksun 14,90€.

Tuotekuvissa saattaa esiintyä lieviä sävyvirheitä.

Erikoistarjouksissa kuten Osta 3, Maksa 2 tarjous raukeaa jos osa tuotteista palautetaan. Palauttaessasi yhden kolmesta tuotteesta maksat täyden hinnan kahdesta pitämästäsi tuotteesta. Väärinkäytösten ehkäisemiseksi pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalle palautettavasta summasta postikulujen arvon, jos tilauksen arvo alunperin ylitti ilmaisen toimituskulun rajan, mutta asiakkaan pitämien tuotteiden arvo alittaa ilmaisen postikulun rajan. Jos tilauksessa oli käytetty prosentuaalista alennusta, palautettavan tuotteen hyvityksessä otetaan huomioon prosenttialennus, jolloin hyvitys ei ole sama kuin tuotteen alentamaton hinta.